پیش بینی شرایط بورس تا آخر هفته ، فرایند شاخص کل برمی گردد؟

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، در حالی که متغیرها و پارامترها به نفع بازار سهام است اما معاملات این هفته با فرایند نزولی آغاز شد، اما نظر کارشناسان در رابطه با ادامه معاملات بورس این هفته چیست؟

پیش بینی شرایط بورس تا آخر هفته ، فرایند شاخص کل برمی گردد؟

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

عباس علی حقانی نسب، کارشناس بازار سهام در رابطه با معاملات این هفته گفت: به دلیل بالا دریافت تنش ها در منطقه، بازار سهام در جریان معاملات این هفته کمی دست به عصا حرکت کرده و از طرفی به دلیل نبود پول در سهم های بزرگ بورس به افزایش قیمت های جهانی واکنش نشان نمی دهد، اما در جریان معاملات این هفته و هفته آینده به شاخص سازان توجه خواهد شد.

همچنین ایمان رئیسی، کارشناس بازار سرمایه گفت: احتمالا فردا و روزهای اتی این هفته شاهد فرایند متعادل تری در بازار سرمایه باشیم.

اما در مقابل این دو کارشناس که فرایند بورس هفته جاری را متعادل پیش بینی می کنند، پیمان حدادی، کارشناس بازار سرمایه در رابطه با ورود شاخص کل بورس به محدوده یک میلیون و 390 هزار واحدی هشدار داد و گفت: اگر شاخص کل چند روزی کمتر از یک میلیون و 390 هزار واحد معامله شود باید منتظر افت تا حدود 100 هزار واحدی شاخص کل باشیم.

محمد خبری زاد نیز در رابطه با آینده بورس بیان نمود: فعلا بورس در کف حمایتی خود قرار گرفته است و امیدواریم حامیان بازار سهام بتوانند در این نقطه از ریزش بیشتر شاخص جلوگیری کنند. اگر شاخص کل همچنان فرایند نزولی داشته باشد احتمال رسیدن شاخص کل تا کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی هم وجود دارد. اگرچه امیدواریم انتشار گزارش های 9 ماهه شرکت ها موجب رشد مجدد شاخص کل شود.

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1452

به "پیش بینی شرایط بورس تا آخر هفته ، فرایند شاخص کل برمی گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط بورس تا آخر هفته ، فرایند شاخص کل برمی گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید