پیشنهاد مسجدجامعی به خبرنگاران برای 1400 ، گلایه از تعدیل خبرنگاران رسانه ها به بهانه کرونا

به گزارش مجله کارنیکان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران پیشنهاد داد که در روزنامه خبرنگاران یادداشت هایی در قالب تهران 1400 منتشر گردد.

پیشنهاد مسجدجامعی به خبرنگاران برای 1400 ، گلایه از تعدیل خبرنگاران رسانه ها به بهانه کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، احمد مسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با بیان این که در روزنامه ایران یک قسمتی برای یادداشت های در قالب ایران 1400 ایجاد شده است که در خصوص حال و آینده و چشم انداز ایران مطالبی منتشر می گردد، گفت: پیشنهاد می گردد که روزنامه خبرنگاران نیز طرح بازخوانی تهران 1400 را شروع کند.

وی با بیان این که انتشار مطالبی در خصوص چشم انداز تهران 1400 نه تنها هزینه ای ندارد بلکه به دانش عمومی نیز یاری می نمایند، اظهار کرد: می توانیم از زمان تصویب قانون بلدیه تا به امروز که یک بازده 120 ساله است را در قالب یادداشت به مردم ارائه کنیم.

عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعدیل نیروی خبرنگاران حوزه شهری در بعضی رسانه ها گفت: این افراد صداهای شهر هستند که ضعیف می شوند.

وی با بیان این که بعضی رسانه ها به بهانه کرونا نسبت به تعدیل نیرو اقدام نموده اند، اضافه نمود: ظرف مدت کوتاهی سه صندلی صندلی خبرنگاران شورا از خبرنگاران باسابقه خالی شده است و از این موضوع گلایه مند هستیم چرا که باید در این شرایط خاص که همه به دنبال انسجام اجتماعی هستند بیشتر حواس مان به رسانه ها باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1000

به "پیشنهاد مسجدجامعی به خبرنگاران برای 1400 ، گلایه از تعدیل خبرنگاران رسانه ها به بهانه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد مسجدجامعی به خبرنگاران برای 1400 ، گلایه از تعدیل خبرنگاران رسانه ها به بهانه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید