وزیر خارجه قطر: تعریف جدیدی از سازمان تروریستی ارائه گردد

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران به نقل از روسیاالیوم، وزیر امور خارجه قطر در جریان نشست بین المللی انجمن دیپلماسی آنتالیا، تدوین تعریف جدیدی ازسازمان تروریستی را خواهان شد.

وزیر خارجه قطر: تعریف جدیدی از سازمان تروریستی ارائه گردد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

محمد بن عبدالرحمن آل ثانی در جریان این نشست در بحثی با عنوان میانجیگری زودهنگام، با احمد ناصر المحمد الصباح، وزیر خارجه کویت، گفت که هدف از میانجیگری کشورش در بحران افغانستان، توافق بر سر آینده این کشور و تقسیم قدرت بوده است.

وی اضافه کرد: اگر رفتار با یک سازمان تندرو بر این اساس است که این سازمان یک طرف در درگیری است پس توصیه می کنیم که این میانجیگری تا زمانیکه آن سازمان تروریستی از مواضعش دست بردارد، متوقف گردد وگرنه مساله با به رسمیت شناختن مشروعیتش از سوی ما خاتمه می یابد. از این رو معتقدم مهم است که تعریف جدیدی از آنچه که سازمان تروریستی نامیده میگردد، ارائه گردد.

وزیر خارجه قطر اظهار داشت: طبیعت بحرانها تغییر می نماید و میانجیگری در آنها سخت می گردد از این رو معتقدم اگر ما به اساس میانجیگری برگردیم می بینیم که این مساله اساس ارتباط انسانی است.

وی در ادامه شرط اول میانجیگری را اعتماد و بعد از آن تشویق طرفین ذی ربط به گفت وگو دانست و بر اهمیت این مساله که میانجیگیری باید بدون جانبداری از یکی از طرفین باشد، تأکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1780

به "وزیر خارجه قطر: تعریف جدیدی از سازمان تروریستی ارائه گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه قطر: تعریف جدیدی از سازمان تروریستی ارائه گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید