وزیر خارجه عمان وارد تهران شد

به گزارش مجله کارنیکان، وزیر خارجه عمان به منظور شرکت در کنفرانس امنیتی مونیخ وارد تهران شد.

وزیر خارجه عمان وارد تهران شد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی خبرنگاران، یوسف بن علوی وزیر امور خارجه عمان آدینه شب با استقبال حسین امیرعبداللهیان معاون عربی آفریقایی وزارت امور خارجه کشورمان برای شرکت در نشست امنیتی مونیخ، وارد تهران شد.

قرار است جنگ داخلی سوریه، معماری امنیتی خاورمیانه و نقش منطقه ای و جهانی جمهوری اسلامی پس از توافق وین در اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ در تهران آنالیز گردد.

این اجلاس فردا (شنبه) به میزبانی مشترک مؤسسه مطالعات بین المللی و سیاسی در تهران و با همکاری دولت های ایران و آلمان برگزار می گردد.

ریاست اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ را ولفگانگ ایشینگر رئیس کنفرانس امنیتی مونیخ و محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران به عهده دارند.

همچنین کنار فرانک والتر اشتاین مایر وزیر خارجه آلمان و همتای ایرانی اش، صلاح الدین ربانی وزیر خارجه افغانستان، ابراهیم جعفری وزیر خارجه عراق، مقام های برجسته اتحادیه اروپا و سازمان ملل و نمایندگان ارشد مجلس اروپا از جمله شرکت کنندگان در این اجلاس هستند.

کنفرانس امنیتی مونیخ که پنج دهه پیش بنیان گذاری شد، به یک تریبون مطرح جهانی برای گفت وگو در خصوص سیاست امنیتی و خارجی بدل شده است.

در همین حال، اجلاس مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ فضای محبت آمیز ای را برای تصمیم گیرندگان بلندپایه از سراسر جهان به منظور بحث و آنالیز چالش های امنیتی فراهم می نماید.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 16 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 339

به "وزیر خارجه عمان وارد تهران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر خارجه عمان وارد تهران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید