نویدکیا: برابر تراکتور در نیمه نخست فوق العاده بودیم، سپاهان به بلوغ تاکتیکی رسیده است

به گزارش مجله کارنیکان، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از بازیکنانم تشکر می کنم چون در نیمه اول دیدار با تراکتور فوق العاده بودند.

نویدکیا: برابر تراکتور در نیمه نخست فوق العاده بودیم، سپاهان به بلوغ تاکتیکی رسیده است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، محرم نویدکیا در نشست خبری پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش برابر تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، با تسلیت درگذشت مصطفی حیدری پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: از هواداران مان که امروز به ما خیلی کمک کردند تشکر می کنم. از یگان ویژه، یگان امداد و راهور نیروی انتظامی استان اصفهان هم تشکر می کنم چون امروز دست به دست هم دادند تا با همکاری هواداران، امروز بتوانیم به موقع ورزشگاه برسیم.

وی افزود: خیلی اوقات دوست دارم واقعیت های فوتبال را بگویم و اشتباهاتی هم در تیمم وجود داشته که دوست دارم صادقانه آنها را مطرح کنم، اما امروز واقعاً از بازیکنانم تشکر می کنم چون در نیمه اول فوق العاده بودند و در این نیمه بازی درجه یکی انجام دادیم. در نیمه دوم نیز خیلی خوب بودیم ولی پس از اخراج بازیکن حریف 10 تا 15 دقیقه از بازی را از دست دادیم و باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم چون نباید در اصفهان به یک تیم 10 نفره چنین موقعیت هایی بدهیم، خطای پنالتی انجام دهیم و شرایط تیم را از شرایط ایده آل خارج کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: اما پس از مهار پنالتی حریف بازی را خیلی خوب اداره کردیم و به گل رسیدیم. پس از گل نیز چهار، پنج فرصت گلزنی خوب داشتیم که کم دقتی کردیم اما در مجموع بازی بسیار خوبی انجام دادیم. از تمام بازیکنانم چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند تشکر می کنم. بازیکنان از امروز به مرخصی می فرایند و امیدوارم همه آنها، عوامل باشگاه، هواداران و همه مردم سال خوبی داشته باشند و در سال 1400 به همه مردم خوش بگذرد.

نویدکیا درباره بررسی خوب سپاهان از تراکتور که این تیم را در بن بست تاکتیکی قرار داده بود، گفت: نمی توانم بگویم بررسی ما باعث شده بود تراکتور به این شکل بازی کند. تمام بازی ها را بررسی می کنیم و تلاش می کنیم تا جایی که می شود درباره نقاط ضعف و قوت حریفان با بازیکنان صحبت کنیم. نه تنها بازی حریفان همان هفته خود را بررسی می کنیم بلکه هر هفته تمام بازی ها را تا جایی که می توانیم بررسی می کنیم. فکر می کنم ما راه خودمان را می رویم و تلاش می کنیم با ساختاری که در چند ماه اخیر ساخته ایم رو به جلو حرکت کنیم. روزهای سختی داشتیم اما کم کم داریم به بلوغ تاکتیکی می رسیم. تلاش می کنیم کاری به مسائل تیم های دیگر نداشته باشیم و راستا رو به جلو خودمان را طی کنیم.

وی بیان نمود: تراکتور تیم خوب و قابل احترامی است اما فکر می کنم هم در بازی رفت در تبریز و هم امروز بازی بسیار خوبی برابر این تیم انجام دادیم و دلم نمی خواهد ارزش بازی بازیکنانم را کم کنم چون امروز واقعاً تیم فوق العاده ای بودند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره مهار پنالتی تراکتور توسط پیام نیازمند و عملکرد کم اشتباه خط دفاعی تیمش شرح داد: هفته سیزدهم بود که در نشست پس از بازی از من پرسیدند خط دفاعی سپاهان 17 گل خورده و مشکل دارید و آن روز هم گفتم که مشکل از خط دفاع و دروازه بان من نیست بلکه مشکل از ساختار دفاعی تیم من است. تلاش کردیم ساختار دفاعی تیم را اصلاح کنیم و این را هم بگویم که هنوز ایراداتی هم داریم و بدون نقص نیستیم. تلاش می کنیم مسائل را یکی یکی رفع کنیم ولی نباید از واقعیت هم بگذریم و اگر همان پنالتی گل شده بود، شاید نمی توانستیم به همین راحتی بازی را ببریم. مقابل تیم 10 نفره پنالتی دادیم و پیام نیازمند در حساس ترین زمان ممکن به تیم کمک کرد و توانستیم دوباره به بازی برگردیم. شاید اگر آن پنالتی گل شده بود من دوباره اینجا با سوالی مانند اینکه ساختار دفاعی تیم مشکل دارد و نتوانستید تراکتور 10 نفره را ببرید روبرو می شدم. به پیام خسته نباشید می گویم که در بهترین زمان ممکن به تیم کمک کرد.

نویدکیا در پاسخ به سوالی درباره برنامه تیمش از سمت راست و ارسال های ضعیف اسماعیلی فر از این سمت گفت: حاضران در ورزشگاه شاهد بودند که امروز باد خیلی شدیدی به خصوص در نیمه اول می وزید و این را هم باید قبول کنیم که چند روز پیش 120 دقیقه برابر مس رفسنجان بازی کردیم و محمد محبی 110 دقیقه و دروازه بان و 4 دفاع ما 120 دقیقه در جام حذفی با آن استرس بالا بازی کردند. اما برای من مهم بود که دانیال در چنین شرایطی و با وجود خستگی شدید می تواند خود را بارها به محوطه جریمه تراکتور برساند و این موضوع برای من این حس خوب را به همراه دارد که این بازیکن تلاش دارد تا جایی که می تواند به تیمش کمک کند. اینکه امروز سانترهای او به مشکل می خورد را فقط و فقط به پای خستگی دانیال می گذارم، نه اینکه مشکل دیگری در میان باشد چون دانیال از بهترین های ما است و مطمئناً این شانس را دارد و حقش است به تیم ملی دعوت شود و نمی توانم به خاطر 4 پاس از او خرده بگیرم.

وی خطاب به هواداران سپاهان در آستانه نوروز 1400 گفت: هواداران سپاهان می دانند خیلی دوست شان دارم اما این دوست داشتن باید منطقی باشد و هیچ وقت با احساسات حرف نمی زنم. از آنها خواهش می کنم کرونا را جدی بگیرند حتی به خاطر ما و تیم مان چون مقابل هتل تیم می آیند و با شور و شوق ما را تشویق می کنند، اما سلامتی تک تک آنها برایم مهم تر است ولی باز هم از آنها ممنونم. امیدوارم سال 1400 سالی باشد که بیماری کرونا از بین برود و مردم بتوانند به هم عشق بورزند و پدر و مادرها و بچه ها بتوانند یکدیگر را در آغوش بگیرند؛ کاری که الان برای همه رویا شده است. برای مردم از صمیم قلب بهترین ها را آرزو می کنم و امیدوارم برای ما انرژی مثبت بفرستند تا بتوانیم به راه خود بهتر و بهتر ادامه دهیم و امیدوارم سال 1400 سال خوبی برای همه مردم باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خطاب به رسانه ها گفت: همه می دانند که من خیلی آدم رسانه ای نیستم و حتی زمانی که بازی می کردم اهل رفتن به تلویزیون یا مصاحبه های زیاد نبودم، اما رسانه ها مجبورند واقعیت های فوتبال را به همه نشان دهند که شاید برخی تلخ باشد، برای ما خوشایند نباشد یا انتقاد باشد و زمانی که رسانه ها تعریف می کنند، شیرین است چون انسان ها ذاتاً تعریف را دوست دارند و انتقاد را نه. این حُسن کار اصحاب رسانه است که واقعیت ها را تا جایی که می توانند انعکاس می دهند و امیدوارم همه خبرنگاران در راستا زندگی خود پیروز باشند. برای همه مردم کشورم و مردم دنیا بهترین ها را آرزو می کنم.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1629

به "نویدکیا: برابر تراکتور در نیمه نخست فوق العاده بودیم، سپاهان به بلوغ تاکتیکی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نویدکیا: برابر تراکتور در نیمه نخست فوق العاده بودیم، سپاهان به بلوغ تاکتیکی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید