مردم منتظر رئیس جمهور جوان یا کابینه باتجربه هستند

به گزارش مجله کارنیکان، یک عضو حزب اسلامی کار گفت: مردم منتظر یک دولت با رئیس جمهور جوان اما کابینه با تجربه یا کابینه ای متشکل از جوانان با رئیس جمهور با تجربه هستند.

مردم منتظر رئیس جمهور جوان یا کابینه باتجربه هستند

پیغام مجرد در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رابطه مردم با دولت از گذشته کم تر شده است. دولت و وزرایی که بیش از هر قوه و نهادی باید در میان مردم باشند، به دلیل کرونا و سایر مسائل از آنان دور افتاده اند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر نباید بالا بودن میانگین سنی دولتمردان را در این موضوع نادیده بگیریم. آیا یک کابینه پیر می تواند مسائل مردم را بسنجد و برایش راهکار ارائه کند؟ حالا امروز همه ما می دانیم که برای 1400 به بدنه جوان احتیاج داریم.

این فعال سیاسی به همین دلیل گفت: رهبری فرمودند به سمت دولت و رئیس جمهور جوان انقلابی بروید. یا باید رئیس جمهوری جوان داشته باشیم یا کابینه رئیس جمهور آینده باید جوان باشد. خود مردم به سمت گزینه هایی می فرایند که در حوزه استراتژیک خوب و چابک عمل نمایند.

وی توضیح داد: مردم باید سابقه عملکرد گذشته کاندیدهای 1400 را درک نموده باشند. خیلی از مردم از سابقه های سیاسی گزینه هایی که به عنوان کاندیدا معرفی می شوند بی خبر هستند. نظر سنجی ها نشان می دهد گزینه های مطرح شده باب نظر مردم نیستند؛ شاید باب نظر حاکمیت باشد اما برای مردم جالب توجه نیستند.

وی در انتها گفت: سیاستمداران به تجربه دولت آقای روحانی توجه نمایند؛ هرجا از جوانان استفاده کرد مردم پشتش بودند و کارها درست پیش رفت؛ هرجا از بازنشستگان بهره برد برنامه های دولت با رکود عملی مواجهه شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1544

به "مردم منتظر رئیس جمهور جوان یا کابینه باتجربه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم منتظر رئیس جمهور جوان یا کابینه باتجربه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید