لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس

به گزارش مجله کارنیکان، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 مسابقه چهارشنبه شب به انتها می رسد تا تکلیف 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی معین گردد.

لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس

از لحظه عکاسی دیدن فرمایید و کلی مقاله و خبر جالب مطالعه نمایید.

به گزارش خبرنگاران، مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت مسابقه چهارشنبه شب به خاتمه می رسد تا تکلیف 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم نهایی معین گردد.

گروه A

پاری سن ژرمن - گالاتاسرای

بروخه - رئال مادرید

در این گروه صدرنشینی تیم پاریسی معین شده است و رئال نیز خیالش بابت صعود به مرحله حذفی راحت شد. به احتمال زیاد توخل در این ملاقات به برخی از نفرات تیمش استراحت خواهد داد. همچنین رئال مادرید که صعودش به عنوان تیم دوم به مرحله بعد قطعی شده باید در خانه بروخه به میدان برود. هر دو ملاقات این گروه حکم تشریفاتی را دارد و دو تیم صعود کننده به مرحله بعد معین شده اند. محتمل است گرت بیل در این ملاقات از ابتدا در ترکیب رئال به میدان برود. بروخه با یک امتیاز بیشتر از گالاتاسرای شرایط بهتری برای صعود به لیگ اروپا دارد.

گروه B

بایرن مونیخ - تاتنهام

المپیاکوس- ستاره سرخ

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام اعلام نموده برای این ملاقات میخواهد خیلی از بازیکنان اصلی تاتنهام از جمله هری کین را استراحت دهد. صعود تاتنهام به عنوان تیم دوم قطعی است و بایرن مونیخ نیز به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شده است و این ملاقات برای هر دو تیم تشریفاتی است. فلیک بعد از شکست برابر مونشن گلادباخ به دنبال مساعد کردن شرایط است.

در دیگر ملاقات این گروه المپیاکوس در خانه به ملاقات ستاره سرخ خواهد رفت تا پرونده این گروه نیز بسته گردد.

گروه C

دیناموزاگرب - منچسترسیتی

شاختار - آتالانتا

پپ گواردیولا در بدترین فصل مربیگری خود نمی خواهد همچنان نتایج ضعیفی به دست بیاورد ولی این بار تیم صعود نموده گواردیولا در زاگرب به ملاقات دینامو خواهد رفت. دینامو باید سه امتیاز این ملاقات را به دست بیاورد و منتظر امتیاز از دست دادن شاختار باشد تا این تیم کروات جواز حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان را به دست بیاورد و باید دید تیم اوکراینی این فرصت طلایی را به راحتی از دست می دهد یا خیر.

شاختار باید در آخرین بازی خود در این گروه برابر آتالانتایی قرار گیرد که در اولین فصل حضور خود در لیگ قهرمانان حرف چندانی برای گفتن نداشت.

گروه D

بایرلورکوزن - یوونتوس

اتلتیکومادرید- لوکوموتیو

در این گروه غیر از لوکوموتیو، سه تیم دیگر از شانس صعود به مرحله بعد برخوردار هستند. لورکوزن در حساس ترین ملاقات به ملاقات یوونتوس می رود. تیم آلمانی چاره ای جز کسب برد در این ملاقات ندارد و البته با حریف سرسختی ملاقات خواهد داشت که این هفته برابر لاتزیو با نتیجه 3 بر یک باخت. یوونتوس صعودش را به مرحله بعد قطعی نموده است و باید دید با تمام توان خود در این ملاقات به میدان می رود یا خیر.

همچنین در دیگر ملاقات اتلتیکومادرید در خانه پذیرای تیم لوکوموتیو مسکو است تا بتواند با شکستن طلسم تساوی و باخت ها راهی مرحله حذفی این رقابت ها گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 528

به "لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لورکوزن و ماموریت تقریبا غیرممکن برابر یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید