سوریه، دیدار دستیار ارشد ظریف با اسد ، تاکید بر گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه برای مقابله با آمریکا

به گزارش مجله کارنیکان، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه کشورمان امروز دوشنبه با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و مصاحبه کرد.

سوریه، دیدار دستیار ارشد ظریف با اسد ، تاکید بر گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه برای مقابله با آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، دفتر ریاست جمهوری سوریه گفت ، علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی با هیئت همرا به دیدار بشار اسد رفت.

در این دیدار آخرین تحولات اوضاع سوریه و تحولات فرایند سیاسی در آستانه نزدیک شدن به موعد نشست کمیته بررسی قانون اساسی در ژنو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بر اساس این خبر دو طرف در بسکمک از موارد با یکدیگر اتفاق نظر داشتند.

در این دیدار همچنین رئیس جمهور سوریه تاکید کرد سوریه با وجود اقدامات برخی از طرف ها برای تغییر راستا کمیته تدوین قانون اساسی از وظایف محوله و اهداف تشکیل آن همچنان به راه خود ادامه خواهد داد .

دو طرف همچنین توسعه همکاری فیما بین برای مقابله با تحریم های اعمال شده توسط ایالات متحده و متحدینش علیه سوریه را مورد بحث و بررسی قرار داده و گزینه های ممکن برای همکاری دوجانبه به منظور کاستن از تبعات آن با استفاده از کمک کشورهای دوست و متحد را بررسی کردند.

طرف ایرانی همچنین به ملت و رهبری سوریه به سبب برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر تبریک گفت .

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1083

به "سوریه، دیدار دستیار ارشد ظریف با اسد ، تاکید بر گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه برای مقابله با آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوریه، دیدار دستیار ارشد ظریف با اسد ، تاکید بر گسترش همکاری اقتصادی دوجانبه برای مقابله با آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید