سرمربی موقت تیم ملی چین معرفی گردید

به گزارش مجله کارنیکان، سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال چین بار دیگر راهنمایی این تیم را این بار به طور موقت بر عهده گرفت.

سرمربی موقت تیم ملی چین معرفی گردید

با قیمت تور چین مهر 99 سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال چین امروز (چهارشنبه) اظهار داشت گائو هونگبو را به طور موقت به عنوان سرمربی تیم فوتبال این کشور منصوب نموده است. این مربی 50 ساله که پیش از این بین سال های 2009 تا 2011 راهنمایی اژدهای سرخ را بر عهده داشت، در دو بازی پیش روی این تیم مقابل مالدیو و قطر راهنمایی چین را برعهده خواهد داشت. اتحادیه فوتبال چین همچنین اظهار داشت که به جستجو برای یافتن سرمربی جدید ادامه خواهد داد.

هونگبو که آخرین تجربه مربیگری اش در سال 2015 در تیم آدو دن هاگ به عنوان دستیار بوده، سابقه سرمربیگری تیم های جیانگسو سینتی و شانگهای ای آی پی جی را هم در کارنامه اش دارد.

در پی کسب نتایج ضعیف تیم ملی چین در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019، اتحادیه فوتبال چین؛ آلین پرین، سرمربی فرانسوی این تیم را اخراج کرد. این مربی فرانسوی در ماه فوریه 2014 راهنمایی چین را بر عهده گرفته و این تیم را تا مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2015 رسانده بود.

چین که در گروه C مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 با تیم های قطر، هنگ کنگ، مالدیو و بوتان همگروه است، در حال حاضر با 11 امتیاز در رده سوم جدول ایستاده و با هنگ کنگ دوم جدولی و قطر صدرنشین به ترتیب 3 و 7 امتیاز اختلاف دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 584

به "سرمربی موقت تیم ملی چین معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی موقت تیم ملی چین معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید