رویداد تولید و نشر محتوای فضای مجازی با مشارکت فرهنگسرای رسانه انجام می شود

به گزارش مجله کارنیکان ، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، ناصر امین زاده، رئیس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی گفت: فضای مجازی، بستر بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان است. با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به آن، ظرفیت رسانه ای خوبی در این فضا فراهم شده است، که باید با برنامه ریزی دقیق فرهنگی محتوای مناسب تولید شود.

رویداد تولید و نشر محتوای فضای مجازی با مشارکت فرهنگسرای رسانه انجام می شود

وی افزود: برهمین اساس و نظر به همکاری های قبلی با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیشنهاد این مرکز برای مشارکت فرهنگسرای اندیشه در برگزاری رویداد تولید و نشر محتوای فضای مجازی، این مرکز فرهنگی آمادگی خود برای همکاری و ارائه خدمات به گروه های تولیدکننده محتوا در فضای مجازی را اعلام می کند. همچنین بنابر کیفیت تولید محتوای گروه ها، جوایزی نیز درنظر گرفته خواهدشد.

به همین دلیل رئیس فرهنگسرای اندیشه روز گذشته(یکشنبه 21 اردیبهشت ماه) در گفت وگوی تلفنی با محمدصادق افراسیابی، معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعلام آمادگی فرهنگسرای اندیشه برای ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان برتر رویداد تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: تامین برخی امکانات لازم برای تداوم تولیدات محتوایی مناسب در فضای مجازی، نقد و بررسی آثار برتر و برگزاری رویداد تولید و نشر محتوای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در فرهنگسراهای تهران و اهدای جوایزی به برگزیدگان این رویداد از جمله مشارکت های فرهنگسرای اندیشه خواهد بود.

معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز ضمن قدردانی از اقدامات فرهنگسرای اندیشه برای حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی، فرایند همکاری های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در سال های اخیر مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در 2 ماه گذشته، گروه رصد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمام محتواهای تولید شده با موضوع کرونا را در فضای مجازی شناسایی کرده و معاونت امور محتوای مرکز رسانه های دیجیتال از طریق تشکیل گروهی در یکی از پیام رسان ها، این محتواها را برای انتشار وسیع در اختیار ناشران فضای مجازی قرار داده است.

افراسیابی افزود: 8 محتوا و 8 ناشر به عنوان محتوا و ناشران برتر ماه های اسفند سال 98 و فروردین امسال انتخاب شده و تا پایان اردیبهشت ماه با اهدای جوایزی از آن ها تقدیر خواهد شد.

وی در ادامه گفت: علاوه بر این، سه موضوع مهم ماه مبارک رمضان، کرونا و پسا کرونا و سواد رسانه ای به عنوان موضوعات جدید رویداد تولید و نشر محتوا در فضای مجازی انتخاب شده است و از تولیدکنندگان و ناشران برتر در خردادماه تقدیر خواهد شد.

علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می توانند به تارنمای مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صفحات این مرکز در شبکه های اجتماعی مراجعه و آثار خود را ارسال کنند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 936

به "رویداد تولید و نشر محتوای فضای مجازی با مشارکت فرهنگسرای رسانه انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد تولید و نشر محتوای فضای مجازی با مشارکت فرهنگسرای رسانه انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید