رونمایی ترامپ از نقشه خود علیه بایدن

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران : نماینده جمهوری خواه ایالت آلاباما در آمریکا از گفتگوی تلفنی ترامپ با 50 قانون گذار جمهوری خواه برای ابطال پیروزی بایدن در نشست ششم ژانویه کنگره پرده برداشت.

رونمایی ترامپ از نقشه خود علیه بایدن

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، موریس بروکس نماینده جمهوری خواه ایالت آلاباما به شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت که 50 قانون گذار جمهوری خواه در کنفرانس تلفنی با ترامپ و مارک میدوز رئیس کارکنان کاخ سفید در خصوص موضوع ابطال پیروزی جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در جلسه ششم ژانویه کنگره را به بحث گذاشتند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، اعضای جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه ای بی سابقه، تغییر آرای مجمع گزینندگان به سود دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی آمریکا را بررسی کردند.

موریس بروکس در این خصوص گفت: جنبش مبارزه با تقلب در آراء و دزدیدن انتخابات، به سرعت در حال شکل دریافت است. اطمینان دارم نمایندگان کنگره بسیار بیشتر و بیشتری از اعتراض به آرای مجمع گزینندگان حمایت خواهند کرد.

قرار است در نشست ششم ژانویه سال جاری میلادی در کنگره آمریکا، در خصوص آرای مجمع برگزینندگان تصمیم گیری شود.

گفتنی است، هر دو نامزد اصلی در انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر 2020 پیش از برگزاری و نیز پس از اتمام آن یکدیگر را به دست داشتن در توطئه چینی علیه هم متهم کرده اند؛ واقعیتی که نقصان بزرگ در کشور مدعی لیبرال دموکراسی را به وضوح نشان می دهد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1492

به "رونمایی ترامپ از نقشه خود علیه بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی ترامپ از نقشه خود علیه بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید