روزنامه سعودی: دریافت 4 گل از استقلال ننگی عظیم است

به گزارش مجله کارنیکان، الریاضیه در گزارش خود به شکست تحقیرآمیز الهلال عربستان مقابل استقلال تاجیکستان واکنش نشان داد.

روزنامه سعودی: دریافت 4 گل از استقلال ننگی عظیم است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، شب گذشته در چارچوب بازی چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در خاک خود به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و با شکست 4 بر یک روبرو شد.

این شکست تحقیرآمیز باعث شد تا رسانه اصلی ورزشی عربستان صدایش درآید در گزارشی به انتقاد از بازیکنان بپردازد.

الریاضیه در گزارشی با عنوان 4؛ ننگی عظیم است ای رئیس به انتقاد از الهلال پرداخت و از شکست های این تیم در تاریخ لیگ قهرمانان آسیا نوشت. روزنامه سعودی نوشت که الهلال تا به امروز چند بار فقط 4 بار گل خورده که عظیمترین آن مقابل نماینده کره ای ها اتفاق افتاده است.

در سال 2010 در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با وجود صعود به مرحله بعدی مقابل الغرافه قطر 4 بر 2 بازنده شد. در سال 2012 شدیدترین شکست نماینده عربستان مقابل کره ای ها به ثبت رسید. جایی که الهلال در یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا مقلابل اولسان هیوندای شکست 4 بر صفر را تجربه کرد و یک حذف تحقیرآمیز را ثبت کرد. این تیم البته در سال 2019 نیز با وجود صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا به السد با نتیجه 4 بر 2 باخت، ولی تاثیر آن با شکست مقابل اولسان کاملا متفاوت است.

شکست شب گذشته مقابل نماینده تاجیکستان نیز برای سعودی ها گران تمام شده و باعث شده تا صدر از آن استقلال گردد. در جدول گروه A مسابقات استقلال با 7 امتیاز صدرنشین، الهلال با 7 امتیاز دوم، شباب الاهلی با 4 امتیاز سوم است و اجمک ازبکستان با 4 امتیاز در قعر جدول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1698

به "روزنامه سعودی: دریافت 4 گل از استقلال ننگی عظیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزنامه سعودی: دریافت 4 گل از استقلال ننگی عظیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید