رئیس جمهوری پیشین فرانسه به آزار جنسی خبرنگار آلمانی متهم شد

به گزارش مجله کارنیکان، یک خبرنگار آلمانی با ارائه دادخواستی قانونی علیه والری ژیسکار دستن، رئیس جمهوری پیشین فرانسه را به آزار جنسی خود در جریان یک مصاحبه متهم کرد.

رئیس جمهوری پیشین فرانسه به آزار جنسی خبرنگار آلمانی متهم شد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرانس 24، خانم آن-کاترین اشتراک مدعی است آقای VGD اواخر سال 2018 در جریان یک مصاحبه در دفتر خود در بلوار سن-ژرمن پاریس بارها بدن او را لمس نموده است. خبرنگار 37 ساله آلمانی دادخواست و شکایت خود را به دادگاه عمومی پایتخت فرانسه ارائه داده است.

اشتراک که خبرنگار شبکه تلویزیونی WDR آلمان است، به مناسبت صدمین سالگرد تولد هلموت اشمیت با دستن مصاحبه نموده بود. صدر اعظم پیشین آلمان سال 2015 از جهان رفت و زمانی قدرت را در دست داشت که دستن بین سال های 1974 تا 1981 در کاخ الیزه ساکن و رئیس جمهوری فرانسه بود. اشتراک مدعی است در سرانجام مصاحبه در دسامبر 2018 از دستن 94 ساله خواسته با او و همکارانش عکس بیندازد و ماجرای لمس بدن در آن لحظه ها اتفاق افتاده است.

خبرنگاران لوموند و زوددویچه سایتونگ که به پرونده قضایی رئیس جمهوری پیشین کاخ سفید دسترسی داشته اند، می گویند دو همراه خبرنگار آلمانی شهادت داده اند دستن بارها دست خود را بارها به پشت اشتراک رسانده و حتی مقاومت خبرنگار آلمانی هم مانع او نشده است. فیلمبردار گروه هم گفته کوشش نموده حواس دستن را پرت کند و به او درباره رفتارش تذکر داده است.

رئیس جمهوری پیشین فرانسه سال 1974 و در حالی که 22 سال از ازدواجش می گذشت، با یک هنرپیشه نامدار در خودروی خود در پاریس تصادف نموده بود. او پس از بیرون آمدن از کاخ الیزه چند کتاب خاطره و یک رمان نوشت و در آن مدعی شد با پرنسس دایانا هم ارتباط داشته است. هر چند بعدها تاکید نمود داستان ها را از خودش درآورده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 900

به "رئیس جمهوری پیشین فرانسه به آزار جنسی خبرنگار آلمانی متهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس جمهوری پیشین فرانسه به آزار جنسی خبرنگار آلمانی متهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید