خبرنگاران گلایه بانوان گرگان از خاموشی محلات بافت قدیم و چند خبر از گلستان

به گزارش مجله کارنیکان، گرگان - خبرنگاران - گلایه بانوان گرگان از خاموشی محلات بافت قدیم، برداشت 150 تن ماهی از قفس و افزایش تعداد مبتلایان به کرونا از جمله اخبار کوتاه روز سه شنبه گلستان است.

خبرنگاران گلایه بانوان گرگان از خاموشی محلات بافت قدیم و چند خبر از گلستان

تعدادی از بانوان گرگانی در تماس با خبرنگاران از خاموشی پیوسته معابر این شهر به خصوص در محلات و بافت قدیم گلایه کردند.

این عده معتقدند که تداوم این خاموشی، تردد شبانه بانوان را دچار مشکل نموده و احتمال بروز تصادف و سرقت را در این مناطق افزایش می دهد.

**

اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد شهید گلستان گفت: تکمیل و تجهیز 10 درصد باقی مانده مجتمع توانبخشی ایثارگران نیازمند 200 میلیارد ریال اعتبار است.

ساخت مجتمع توانبخشی ایثارگران گلستان سال 85 آغاز شد و در حال حاضر افزون بر 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

**

فرشید رحمانی رییس اداره منابع طبیعی گنبد کاووس گفت: سال جاری 22 مورد قاچاق چوب شامل 25 استر هیزم و یک متر مکعب چوب آلات صنعتی به ارزش 130 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

**

فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان با اشاره به فرایند افزایشی ابتلا به کرونا در این استان گفت که در حال حاضر 400 بیمار مبتلا به کووید 19 در گلستان بستری هستند که حال 38 نفر از آنان وخیم است.

**

سیدجواد قدس علوی مدیرکل شیلات گلستان گفت: با اشاره به بهره برداری از 72 سازه قفس و پن در استان پیش بینی کرد که تا انتها سال جاری 150 تن ماهی این سازه ها برداشت گردد.

**

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت های سازمان اوقاف و امورخیریه کشور گفت که از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز این سازمان افزون بر سه هزار و 960 میلیارد ریال بسته غذایی و بهداشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع کرد.

رضا معممی مقدم در مراسم آغاز فاز سوم عملیات عمرانی بازسازی امام زاده 9 تَن (ع) گرگان گفت: این میزان یاری شامل یک میلیون و 301 هزار سبد غذایی و 361 هزار بسته اقلام بهداشتی است.

وی بیان داشت: در این مدت همچنین از محل درآمد بقاع متبرکه لوازم و وسایلی مانند ویلچر، پتو، ملحفه، گان، ماسک، دستگاه ونتیلاتور و دستگاه اکسیژن تهیه و بین بیمارستان ها، مراکز و اقشار کم درآمد و بی بضاعت توزیع شد.

**

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به بازگشایی کلاس های پایه اول و دوم ابتدایی در شهرستان های زرد و آبی استان از اول بهمن ماه گفت: با وجود الزامی نبودن حضور دانش آموزان در کلاس های درس، 75 درصد دانش آموزان کلاس اول و 55 درصد دانش آموزان پایه دوم ابتدایی گلستان به مدرسه رفتند.

احسان گوهری راد گفت: همچنین با توجه به صدور مجوز حضور دانش آموزان در مدارس مناطق آبی با کمتر از 50 نفر، در هفته گذشته 80 درصد دانش آموزان این مناطق به کلاس های درس رفتند.

براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان به غیر از بندرگز که در شرایط نارنجی شیوع کرونا قرار گرفته است، 13 شهرستان دیگر این استان دارای شرایط زرد و آبی هستند.

**

ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام نمود که سفر به آشوراده، بندرگز و نوکنده در استان گلستان به عنوان مناطق پرخطر ممنوع بوده و متخلفان 5 میلیون ریال جریمه می شوند.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1541

به "خبرنگاران گلایه بانوان گرگان از خاموشی محلات بافت قدیم و چند خبر از گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گلایه بانوان گرگان از خاموشی محلات بافت قدیم و چند خبر از گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید