خبرنگاران نشست تخصصی همزیستی رسانه و تروریسم برگزار می گردد

به گزارش مجله کارنیکان، تهران-خبرنگاران-نشست تخصصی همزیستی رسانه و تروریسم در حاشیه چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل برگزار می گردد.

خبرنگاران نشست تخصصی همزیستی رسانه و تروریسم برگزار می گردد

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از فرهنگسرای رسانه، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم با مشارکت فرهنگسرای رسانه در حاشیه چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل نشستی با موضوع همزیستی رسانه و تروریسم به صورت حضوری و وبینار برگزار می نماید.

در این جلسه که به منظور آنالیز ابعاد مختلفی از تاثیر متقابل رسانه و قربانیان تروریسم برگزار می گردد، نقش رسانه ها در دفاع از کسانی که قربانی تروریسم شده اند مورد بحث و آنالیز قرار می گیرد.

در این نشست چهره های شناخته شده و صاحب نظری نظیر الکساندر آزادگان کارشناس مسائل ژئوپلتیک، عبدالرضا سپنجی عصو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، رندی نرد موسس و سردبیر سایت خبری تحلیلی ژئوپلیتیک آلرت آمریکا، جیم دین سردبیر سایت خبری تحلیلی وترانز تودی آمریکا، بیرو دیاوارا مدیر برنامه های سازمان دفاع از حقوق بشر آفریقا، مهدی مطهرنیا استاد علوم سیاسی و کارشناس مسائل سیاسی سخنرانی نموده و به آنالیز ابعاد مختلفی از همزیستی رسانه و دفاع از حقوق قربانیان تروریسم می پردازند.

همچنین در این نشست هیبت الله نژندی منش، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی، مجید مهاجرانی پژوهشگر امنیت بین الملل و محمد ساجدی کارشناس مسائل بین الملل سخنرانی می نمایند.

نشست همزیستی رسانه و تروریسم روز چهارشنبه(27 اسفندماه) از ساعت 14 تا 16 به صورت حضوری و وبینار در دفتر انجمن دفاع از قربانیان تروریسم برگزار می گردد.

چهل و ششمین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به دلیل شیوع بیماری همه گیر بیماری کووید19 به صورت آنلاین و در قالب ویدئوکنفرانس از 22 فوریه تا 23 مارس (چهارم اسفند تا سوم فروردین) برگزار می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 فروردین 1400 بروزرسانی: 14 فروردین 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1619

به "خبرنگاران نشست تخصصی همزیستی رسانه و تروریسم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نشست تخصصی همزیستی رسانه و تروریسم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید