خبرنگاران مهمترین چالش خانه های ورزش روستایی نبود مربی است

به گزارش مجله کارنیکان، مشهد- خبرنگاران- رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: مهمترین چالش این فدراسیون در مورد خانه های ورزش روستایی نبود مربی بومی در این مکان هاست.

خبرنگاران مهمترین چالش خانه های ورزش روستایی نبود مربی است

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

محمدتقی امیری خراسانی روز چهارشنبه در حاشیه سفر به قوچان طی گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در راستای ارتقای کیفیت رشته های ورزشی روستایی به دنبال این هستیم که مربی متخصص و بومی برای این خانه ها تربیت کنیم.

وی ادامه داد: باید مربیانی تربیت کنیم که ساکن روستا باشند تا با برنامه ریزی، هماهنگی و استفاده از امکانات خانه های روستایی به بهترین نحو از این زیرساختهای انبوه ورزشی بهره برداری گردد و این مربیان باعث ترغیبت بیشتر روستائیان به ورزش گردند.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی گفت: با اختصاص 40 مترمربع مکان در روستا یا با تعامل با مسوولان محلی می توان از کاربری های موجود و بلااستفاده در روستا برای ایجاد خانه های روستایی بهره گرفت.

وی اضافه کرد: بر اساس هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان تعداد خانه های ورزش روستایی کشور تا انتها دولت دوازدهم از سه هزار و 500 به پنج هزار باب افزایش خواهد یافت.

امیری خراسانی ادامه داد: کیفیت و بهره وری خانه های ورزشی روستایی در صندلی بالاتری نسبت به کمیت این اماکن قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1545

به "خبرنگاران مهمترین چالش خانه های ورزش روستایی نبود مربی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مهمترین چالش خانه های ورزش روستایی نبود مربی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید