خبرنگاران سه امتیاز ارزشمند رحمتی در فولادشهر

به گزارش مجله کارنیکان، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال شهر خودرو در هفته پنج لیگ برتر باشگاه های ایران مقابل ذوب آهن به فزونی دو بر صفر دست یافت.

خبرنگاران سه امتیاز ارزشمند رحمتی در فولادشهر

امروز (یکشنبه) در هفته پنجم لیگ برتر ایران ذوب آهن اصفهان در استادیوم فولاد شهر به مصاف شهرخودرو رفت و در خاتمه با نتیجه دو بر صفر باخت.

قضاوت این مسابقه را پیغام حیدری با یاری های بهمن عبدالهی و صالح عرب آبادی برعهده داشت.

در نیمه اول تیم فوتبال ذوب آهن عملکرد بهتری را نسبت به حریف خود به اجرا گذاشت و چند موقعیت خوب برای گلزنی ایجاد کرد اما نتوانست بهره لازم را از فرصت هایی که به دست آورده بود، ببرد و در ادامه شهر خودرو در ضد حمله صاحب پنالتی شده و به گل رسید.

در نیمه دوم شاگردان رحمان رضایی برای جبران گل خورده کوشش زیادی از خود نشان دادند اما شهر خودرو توپ و میدان را در اختیار داشت و توانست باردیگر به گل رسیده و برنده این مسابقه لقب بگیرد.

لحظات به ثمر رسیدن گل های شهرخودرو:

در دقیقه 14: امین قاسمی نژاد از روی نقطه پنالتی و با ضربه ای محکم دروازه شهاب گردان را باز کرد.

در دقیقه 47: توپ بلندی روی دروازه ذوب آهن ارسال شد و امین قاسمی نژاد از تعلل مدافعان ذوب آهن نهایت استفاده کرد و با شوتی روی پا و دقیق دروازه گردان را برای بار دوم گشود.

شهرخودرو با احتساب این پیروزی 7 امتیازی شد و به طور موقت در رده پنجم جای گرفت و ذوب آهن نیز با 3 امتیاز در رتبه سیزدهم نهاده شد.

ترکیب ذوب آهن:

شهاب گردان،عبدالله حسینی، محمد قریشی ،دانیال مومنی،مهرداد قنبری،علی نبی زاده،رضا حبیب زاده ،محمدعلی کاظمی،علیرضا منظمی،میلاد جهانی،ابوالفضل عکاشه

ترکیب شهر خودرو:

میلاد فراهانی، امید منصوری، علی نعمتی، حسن جعفری، محمدعلی فرامرزی،محمد عرفان معصومی، اکبر صادقی، صادق صادقی، ابوذر صفرزاده، امین قاسمی نژاد، احمد الجبوری

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1277

به "خبرنگاران سه امتیاز ارزشمند رحمتی در فولادشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه امتیاز ارزشمند رحمتی در فولادشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید