توصیه به افرادی که برای تزریق واکسن عجله دارند

به گزارش مجله کارنیکان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: در منطقه ها حاشیه ای و روستایی، تراکم کمی برای واکسیناسیون داریم و کسانی که برای تزریق واکسن عجله دارند، می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

توصیه به افرادی که برای تزریق واکسن عجله دارند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حسین قناعتی، در بازدید از دو مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در شهرستان ری، گفت: رسالت نظام سلامت، حفظ سلامت مردم است و اکنون مهم ترین مشکل سلامت مردم، بیماری کووید است.

وی از واکسیناسیون به اسم یکی از پایه های اصلی مبارزه با بیماری کرونا نام برد و اضافه کرد: متأسفانه تهران یکی از مراکز استقرار بیماری کووید 19 در کشور است.

قناعتی ادامه داد: کرونا عمدتاً از تهران در کشور انتشار پیدا می نماید، بنابراین کنترل بیماری در تهران، آمار کلی انتشار بیماری در کشور را کاهش خواهد داد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید نمود: کوشش خواهیم کرد تا 30 روز آینده مرحله اول واکسیناسیون را در نقاط تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی تهران به اتمام برسانیم.

وی با اسم این مطلب که به مقدار مورد احتیاج شیفت های واکسیناسیون را افزایش دادیم، گفت: در منطقه ها حاشیه ای و روستایی، تراکم کمی برای واکسیناسیون داریم و کسانی که برای تزریق واکسن عجله دارند، می توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

قناعتی اضافه کرد: امیدوارم با سرعت واکسیناسیون را تکمیل کنیم تا با موج بعدی کرونا روبرو نشویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 شهریور 1400 بروزرسانی: 26 شهریور 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1884

به "توصیه به افرادی که برای تزریق واکسن عجله دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه به افرادی که برای تزریق واکسن عجله دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید