ترامپ همچنان از بایدن عقب است

به گزارش مجله کارنیکان، نتایج آخرین نظرسنجی ها از حفظ رجحان نامزد دموکرات ها نسبت به دونالد ترامپ در افکار عمومی آمریکا حکایت دارد.

ترامپ همچنان از بایدن عقب است

به نقل از پایگاه خبری هیل، در حالیکه تا روز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تنها 3 روز باقیست، نامزد دموکرات ها توانسته رجحان خود نسبت به رقیب کاخ سفیدنشین خود حفظ کند.

نتایج تازه ترین نظرسنجی شبکه فاکس نیوز از فاصله 8 امتیازی بایدن دموکرات نسبت به دونالد ترامپ حکایت دارد. آنچه از نتایج این نظرسنجی قابل استنباط است اینکه 52 درصد از رای دهندگان آمریکایی بایدن را انتخاب نهایی خود در روز انتخابات معرفی کردند. این رقم برای رئیس جمهور فعلی آمریکا تنها 44 درصد بدست آمد.

اگرچه اختلاف میان ترامپ و بایدن در نظرسنجی های کاهش اندکی نشان می دهد، کماکان وزنه نظرسنجی های عمومی به نفع دموکرات ها سنگینی می نماید. نتایج نظرسنجی فاکس نیوز نشان داد که 55 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند دیدگاه مثبتی نسبت به بایدن دارند و 43 درصد نیز اعلام کردند نظر آن ها نسبت به نامزد دموکرات ها منفی است. این در حالیست که بیش از نیمی از رای دهندگان (55 درصد) اعلام کردند نظر آن ها نسبت به ترامپ منفی است و تنها 44 درصد نظر مثبتی درباره او داشتند.

نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد عملکرد بحث برانگیز ترامپ در ماه میلادی گذشته و نیز کارنامه افتضاح او در مدیریت کرونا موجب شده تا شانس بیشتر در انتخابات به نفع دموکرات ها باشد. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1191

به "ترامپ همچنان از بایدن عقب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ همچنان از بایدن عقب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید