باشگاه فولاد برای ثبت قراردادهایش فردی جز آذری را معرفی کند

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/خوزستان هیات فوتبال خوزستان در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره علت ثبت نشدن قرارداد بازیکنان این تیم شرح داد.

باشگاه فولاد برای ثبت قراردادهایش فردی جز آذری را معرفی کند

به گزارش خبرنگاران، در متن جوابیه هیات فوتبال خوزستان در مورد اظهارات مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره ثبت نشدن قراردادهای این تیم توسط هیات فوتبال خوزستان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی اظهارات جناب آقای آذری مدیرعامل محترم باشگاه پرطرفدار فولاد خوزستان مبنی بر عدم ثبت قرارداد بازیکنان تیم فوتبال امید این باشگاه، طی دستور کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، آقای آذری از تمام فعالیت های فوتبالی در سطح کشور منع شده و هیات های فوتبال در سراسر کشور نمی توانند هیچ گونه همکاری با ایشان داشته باشند.

طی روز گذشته ایشان با مصاحبه های خود، هیات فوتبال خوزستان را در عدم ثبت قراردادهای بازیکنان فولاد مقصر دانسته و اذهان اهالی فوتبال را به سمت این هیات نشانه رفت، در صورتی که حکم صادره از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بوده و تمامی هیات های فوتبال سراسر کشور ملزم به اجرا هستند و در صورت همکاری بر خلاف حکم مذکور، هیات و رؤسای هیات ها مورد مؤاخذه و پیگرد قرار خواهند گرفت.

هیات فوتبال خوزستان زیرمجموعه فدراسیون فوتبال ایران است و تمامی قوانین موجود در اساسنامه را باید طبق ضوابط و مقررات اجرا نماید.

لذا جناب آقای آذری مطمئناً نسبت به این موضوع واقف اند و انتظار می رفت در مصاحبه و الفاظ به کار برده خود، تأمل بیشتری به خرج می دادند و اینگونه به عوام فریبی ورزش دوستان اقدام نمی نمودند.

هیچ باشگاهی قائم به شخص نیست. لذا هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان، در حال حاضر باید شخص دیگری را جهت انجام مراحل اداری به هیات فوتبال معرفی کنند تا ان شاالله با پیگیری، وضع به روال عادی قبلی برگردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 6 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1188

به "باشگاه فولاد برای ثبت قراردادهایش فردی جز آذری را معرفی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه فولاد برای ثبت قراردادهایش فردی جز آذری را معرفی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید