بازیکن محبوب استقلال فراموش شد؟

به گزارش مجله کارنیکان، هرویه میلیچ بازیکن تیم فوتبال استقلال، بعد از داربی 94 پایتخت، طی اقدامی غیر منتظره، به علت حواشی ای که برایش پیش آمده بود، به همراه خانواده اش ایران را ترک کرد و به کشورش کرواسی بازگشت.

بازیکن محبوب استقلال فراموش شد؟

مسائل انضباطی و حاشیه های تیمی که برای این بازیکن پیش آمد و همچنین دیرکرد مطالبات این بازیکن، مزید بر علت شد تا این بازیکن در حال حاضر برای بازگشت به ایران و استقلال برنامه ای نداشته باشد و منتظر روزهای آینده باشد.

میلیچ پیش از این اعلام کرده بود که بازگشتش منوط به تصمیم باشگاه است و این باشگاه است که باید فکری به حال شرایط خودش بکند.

نظری، سخنگوی باشگاه استقلال، در اوایل بهمن ماه گفته بود که مسائل این بازیکن رفع شده است. او اظهار کرد: طی مذکراتی که از پیش، مدیرعامل استقلال و آقای عبدیان داشتند، مسائلی جلو رفته است. این اتفاق قبلا پیش آمده و ما الان داریم آن را اطلاع رسانی می کنیم و صرفا به هوادار توضیح می دهیم که مذکرات به سرانجام رسیده و امیدواریم که ظرف مدت کوتاهی این بازیکن را در جمع آبی ها ببینیم. مشکل هر چه بود ما تلاش کردیم و دغدغه های ایشان رفع شده است. چیزی که برای ما خیلی مهم است، این است که بتوانیم مسائل باشگاه را با عقلانیت با لحاظ دغدغه هوادار جلو ببریم.

اما تا اینجای کار خبری از دریافت مطالبات میلیچ نیست و این بازیکن در حال حاضر پیروز نشده به مطالبات خود برسد. البته باید بدهی 140 هزار دلاری بودروف که باعث بسته شدن پنجره جابجایی استقلال شده است را در نظر گرفت و این مساله باعث شده مدیران استقلال دچار یک سردرگمی به لحاظ پرداخت مطالبات شوند.

همانطور که مشخص است، پرونده میلیچ، مساله ای است که پتانسیل قابل توجهی برای ایجاد یک پرونده جدید در فیفا و مطالبات ارزی باشگاه استقلال دارد. میلیچ اگر در آینده امیدی به دریافت مطالباتش نداشته باشد، قطعا به فیفا شکایت خواهد کرد و از این طریق خواستار طلبش خواهد شد. با این وجود باید دید پرونده و میلیچ به چه سرانجامی خواهد رسید. آیا این بازیکن با دریافت مطالبات خود به استقلال برمی گردد یا سرنوشت دیگری در انتظار میلیچ و استقلال است؟

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1564

به "بازیکن محبوب استقلال فراموش شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکن محبوب استقلال فراموش شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید