افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان با حمایت های هوشمندانه

به گزارش مجله کارنیکان، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: کیفیت محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان با حمایت های هوشمندانه افزایش یافته است.

افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان با حمایت های هوشمندانه

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران، معصومه خان احمدی، رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه، در نشست خبری تشریح اقدامات، برنامه ها و دستاوردهای فناورانه وزارت علوم و مجموعه های آموزش عالی در شرایط شیوع ویروس کرونا که بعد از ظهر امروز به صورت مجازی برگزار شد، خاطرنشان کرد: حمایت های هوشمندانه از کسب وکارهای نوپا باعث افزایش کیفیت محصولات و خدمات آنها شده است.

وی افزود: پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت خود را از 13 سال پیش شروع کرده است. این پارک در حال حاضر 300 شرکت را حمایت کرده که باعث اشتغال زایی 2 هزار نفر شده است. شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری کرمانشاه از سوم اسفند 98 با هدف رفع نیاز استان شروع به تولید محصولات و ارائه خدمات کردند. شرکت های دانش بنیان مستقر در این پارک 76 درصد از نیاز به ماسک، 90 درصد از نیاز شیلد و 50 درصد از نیاز به گان را تأمین کردند.

ئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: شرکت ها در حوزه فناوری های تحول افرین نیز فعالیت های بسیاری داشته اند. یک شرکت ماسک با فیلتر قابل تعویض تولید کرده، شرکت دیگری در حال توسعه دستگاه های ضدعفونی با اشعه فرابنفش است. داروی گیاهی پیشگیری از کرونا نیز توسط یکی از شرکت ها تولید شده و در حال آزمایش است. همچنین یکی از شرکت ها در حال تولید سواب نمونه گیری برای کیت های تشخیص کروناست.

4021/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1022

به "افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان با حمایت های هوشمندانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کیفیت محصولات دانش بنیان با حمایت های هوشمندانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید