اختلاف شدیدی میان روسیه و اوپک وجود ندارد

به گزارش مجله کارنیکان، درحالی که فراورینمایندگان نفت در خصوص آینده توافق کاهش فراوری بحث و تبادل نظر می نمایند، سخنگوی کرملین امروز خاطرنشان کرد اختلافات شدید همانند آنچه در اوایل سال 2020 وجود داشت، میان روسیه و اوپک وجود ندارد.

اختلاف شدیدی میان روسیه و اوپک وجود ندارد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، درحالی که فراورینمایندگان نفت در خصوص آینده توافق کاهش فراوری بحث و مصاحبه می نمایند، سخنگوی کرملین امروز خاطرنشان کرد اختلافات شدید همانند آنچه در اوایل سال 2020 وجود داشت، میان روسیه و اوپک وجود ندارد.

به گزارش رویترز، مذاکرات نفتی در مارس 2020، زمانی که روسیه و عربستان بر سر حجم کاهش فراوری توافق نکردند، از هم فروپاشید. اما در نهایت در ماه آوریل به نتیجه رسید.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین همچنین گفت ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه هیچ برنامه برای تمام با پادشاه عربستان پیش از برگزاری نشست اوپک پلاس در روز سه شنبه ندارد.

به گزارش فارس، اوپکی ها و فراورینمایندگان نفت غیراوپکی موسوم به اوپک پلاس قرار است امروز و فردا در خصوص آینده توافق کاهش فراوری تصمیم گیری نمایند.

در نشست دیروز این گروه که به صورت غیررسمی بوده است، نتیجه ای حاصل نشده است.

اوپک پلاس تا کنون برای متوازن سازی بازار 7.7 میلیون بشکه در روز از فراوری خود را کاهش داده است و در نظر دارد تا از ابتدای ماه ژانویه 2 میلیون بشکه بر فراوری خود بیفزاید.

اما با شیوع موج دوم کرونا، منابع مطلع می گویند که این گروه به تمدید همین توافق کنونی تمایل دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 دی 1399 بروزرسانی: 10 دی 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1261

به "اختلاف شدیدی میان روسیه و اوپک وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف شدیدی میان روسیه و اوپک وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید