احداث تونل گردنه اسدآباد اعتبار و زمان زیادی می خواهد

به گزارش مجله کارنیکان، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد درباره احداث تونل در جهت گردنه اسدآباد گفت: این موضوع نیازمند پیگیری است و باید مطالعات آن به خاتمه برسد که در صورت تأیید در مطالعات نیز نیازمند اعتبارات و زمان زیادی خواهد بود.

احداث تونل گردنه اسدآباد اعتبار و زمان زیادی می خواهد

مجید درویشی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه احداث این تونل در دستور کار است، توضیح داد: مطالعات اولیه این پروژه صورت گرفته اما مطالعات اصلی آن احتیاجمند آن است که پروژه به صورت ملی دیده گردد تا در صورت تأیید، بتوان با اعتبارات مناسب آن را اجرایی کرد.

درویشی در ادامه از اختصاص دو میلیارد و 900 میلیون تومان برای تکمیل سیستم تصفیه خانه فاضلاب اسدآباد اطلاع داد و گفت: هم اکنون حدود 60 درصد مشترکان خانگی به سیستم جمع آوری فاضلاب متصل شده اند و تنها مشکل راه اندازی سیستم تصفیه و خروج آب از محل تصفیه خانه فاضلاب باقی مانده که سال جاری انجام خواهد شد.

وی در خاتمه از افتتاح پروژه مجموعه ورزشی بانوان این شهرستان تا خاتمه دولت اطلاع داد و اظهار کرد: برای این طرح تا به امروز شش میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده و برای تکمیل به اعتباری افزون بر چهار میلیارد تومان احتیاج دارد که قطعاً طرح فوق تا خاتمه دولت به بهره برداری می رسد.

وی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1211

به "احداث تونل گردنه اسدآباد اعتبار و زمان زیادی می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث تونل گردنه اسدآباد اعتبار و زمان زیادی می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید