آمریکایی های هندی تبار حامی بایدن هستند یا ترامپ؟

به گزارش مجله کارنیکان، فارس نوشت: نظرسنجی صورت گرفته از حدود هزار آمریکایی هندی تبار نشان داده اغلب آن ها حامی جو بایدن نامزد حزب دموکرات آمریکا و معاون او سناتور کامالا هریس هستند.

آمریکایی های هندی تبار حامی بایدن هستند یا ترامپ؟

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ارزان ما را تجربه کنید.

مطالعه مشترک بنیاد کارنگی برای صلح بین الملل و مرکز مطالعات بین المللی پیشرفته جانز هاپکینز و دانشگاه پنسیلوانیا نشان داده 72 درصد آمریکایی های هندی تبار قصد دارند به زوج بایدن-هریس رای بدهند. در این نظرسنجی تنها 22 درصد شرکت کنندگان برای رای دادن به ترامپ ابراز تمایل کردند.

به گزارش وبگاه خبری هیل، هریس اولین آمریکایی هندی تبار و اولین زن سیاه پوست است که برای معاونت ریاست جمهوری یکی از دو حزب عظیم آمریکا انتخاب شده است. مادرش یک دانشمند زیست پزشکی بود که از هند به آمریکا مهاجرت کرد و پدرش اقتصاددان و اصالتاً جامائیکایی است.

ترامپ در ماه های اخیر با اظهارنظرهای مثبت درباره نارندا مودی نخست وزیر هند سعی نموده نظر و آرای این جامعه که دومین جامعه عظیم مهاجران به آمریکا را تشکیل می دهند، جلب کند. او در سال 2016 هم برای جلب آرای این جامعه به زبان هندی صحبت کرد.

این نظرسنجی با مشارکت موسسه نظرسنجی یوگاو با شرکت 936 آمریکایی هندی تبار بین اول تا 20 سپتامبر و با حاشیه خطای مثبت و منفی 3.2 درصد انجام شد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1107

به "آمریکایی های هندی تبار حامی بایدن هستند یا ترامپ؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکایی های هندی تبار حامی بایدن هستند یا ترامپ؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید