آلومینیوم اراک؛ ارزان ترین تیم لیگ برتر با اسکلت آزادگانی

به گزارش مجله کارنیکان، آلومینیوم اراک با حفظ اسکلت فصل پیش خود و جذب بازیکنانی اندک به استقبال لیگ بیستم خواهد رفت.

آلومینیوم اراک؛ ارزان ترین تیم لیگ برتر با اسکلت آزادگانی

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، یکی از 2 تیم تازه صعود نموده به لیگ برتر در فصل جدید، آلومینیوم اراک است. تیمی که بر خلاف مس رفسنجان زیاد به ترکیب خود دست نزده و تقریبا با همان اسکلت بندی قرار است روانه رقابت های لیگ برتر گردد. ریسکی که پیش از این چند تیم لیگ یکی در این سال ها انجام دادند و در لیگ برتر دوام نیاوردند.

آلومینیوم اردوی اصلی خود را در تبریز برگزار کرد. این تیم در ملاقاتهای محبت آمیز خود پیروز شد سه بازی را مقابل امید اسپاد الوند و همچنین امیدهای خودش با نتایج چهار بر صفر و چهار بر یک شکست دهد و در کنار آن ذوب آهن را نیز با یک گل از پیش رو بردارد. سه ملاقات دیگر شاگردان رسول خطیبی هم در برابر خیبر خرم آباد، فجرسپاسی و سپاهان به تساوی انجامید تا آنها بدون تجربه شکست راهی مسابقات لیگ برتر شوند.

رسول خطیبی یکی از چهره های محبوب در اراک به حساب می آید. او آرزوی دیرینه مردم شهر را برآورده کرد و توانست نماینده اراک را به بالاترین سطح فوتبال ایران برساند. چیزی که کمتر کسی توقعش را داشت. حالا همین سرمربی کار را باید با آلومینیوم استارت بزند. او معتقد است که تیمش به 2 سه مهره جدید احتیاج دارد اما تا حال بازیکنانی چون اسماعیل شریفات، عزیز معبودی، مصطفی احمدی و امیرحسین یحیی زاده به خدمت گرفته شده اند و نفراتی همچون پیمان میری، سجاد بیرانوند و محمود قائد رحمتی جدا شده اند. آلومینیوم با کاپیتانی میثم مجیدی در لیگ بیستم به مسابقات وارد می گردد. آنها در اولین بازی باید به مصاف نساجی مازندران بروند.

باید دید ارزان ترین تیم فصل جدید به چه نتیجه ای دست پیدا می نماید.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1195

به "آلومینیوم اراک؛ ارزان ترین تیم لیگ برتر با اسکلت آزادگانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلومینیوم اراک؛ ارزان ترین تیم لیگ برتر با اسکلت آزادگانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید