شروع مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر

به گزارش مجله کارنیکان، به گزارش خبرنگاران، کمال حیدری درباره سامانه هوشمند مدیریت کرونا گفت: قرار است در این سامانه که وزارت کشور زحمت آن را کشیده است، وزارت بهداشت اطلاعات بیماران و نتایج آزمایشگاه ها را بارگذاری کند و اطلاعات آن به وسیله دستگاه های خصوصی و دولتی قابل بهره برداری باشد تا افرادی که واکسن کرونا نزدند و یا بیمار هستند، شناسایی شوند تا هوشمندانه جلوی تردد مبتلایان به کرونا و واکسن نزده ها را بگیریم.

شروع مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر

وی اضافه کرد: اطلاعات ذکر شده به وسیله معاونت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در حال بارگذاری بر سامانه مذکور است و فعلا در 3 شهرستان قزوین، آذربایجان غربی و کردستان در حال اجرای پایلوت این طرح هستیم تا با نواقص احتمالی و کاستی های آن آشنا شویم که بتوانیم این مسائل را ظرف دو هفته آینده که قرار است این طرح را در سطح کشور اجرایی کنیم، برطرف نماییم .

او تاکید نمود: نتایج در حال وصول است و در پی پیدا کردن و برطرف مسائل هستیم. با افزایش مشارکت مردم در خوداظهاری ابتلا به کرونا می توانیم سلامت تردد در اماکن تجمعی را مدیریت کنیم تا هم فعالیت های اجتماعی برقرار باشد و هم از ورود افراد بیمار به تجمعات و اماکن عمومی جلوگیری گردد.

حیدری تاکید نمود: سامانه هوشمند مدیریت کرونا بیشتر معطوف به اصناف، خرید بلیط سفر و… است.

منبع: ایسنا

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 آذر 1400 بروزرسانی: 5 آذر 1400 گردآورنده: karnikan.ir شناسه مطلب: 1960

به "شروع مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مدیریت هوشمند کرونا از دو هفته دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید